Emineumt28 Merhaba anneler ben ilk doğumumu özelde yaptım sezaryen ile lazer dikiş yapıldı.Şimdi süleymsniye kadın doğuma gidiyorum orada normal dikiş mi yapıyorlar yoksa lazerlemi o hastanede doğum yapmış anneler yardımcı olabilirmi??
Cubukmakarna Emineumt28 çok kötü biyerdi ya:/ ben sezaryenden sonra kötü oldum yakın diye gidiö dedim böbreğim mi ağrıyo ameliyattan dolayı mı anlamamıştm. Ay kasap gibilerdi. Etraf hele leş gibiydi. Konuşma tarzları dövcek gibiydi. Girdiğime pişman oldum:/ mecbur kalınmasa gidilcek yer değil gibi. Hiçbi şeyi düzgün yapcaklarını düşünmüyorum. Benim yarama bile bunu kim yapıştırdı dedi ki hiç sorun olmadı miss gibi ağrısız sızısız doğum yapmıştım
Cubukmakarna Emineumt28 ben avrasya hastanesine gidiyordum. Ama doktorum o gün yok diye haftasonuna denk geldi bir de sezaryenden 4 gün sonra mecbur oraya gittim. Bir kerelik girişti yani. Çok kötü geldi bana. Bir daha gebersem gitmem dedim. Çok pisti ya