Ayss01 Sabah kontrolüm vardı tek başıma belediye otobüsüne bindim hastaneye gittim ve yatış acil doğuma alındım kolestazdan dolayi baya uzun bi hikayemiz var. Şuan meleğim yanımda uyuyor. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Biraz toparlanayim doğum hikayemi anlatacagim 😇
Seyda94_ Ayss01 yaa gözün aydın olsun Ne güzel ağrısız sancısız hiç sıkıntı çekmeden dogurmussun 🥰 Yavrun sağ salim kucağında darısı bizim başımıza 💕 doğum zamanı yaklaştıkça içimi bi korku kaplıyor İnşallah doğum kolay geçer diye diye günümü bitiriyorum 31+6 olduk 🥺🥺
Gizem260 Ozge çarşıda gezerken mi geldi suyunuz? Bi iki tanıdığım insanın da böyle olmuştu o gün çarşıda çok yürüyüp sonra doğuma gitmişlerdi kolay oldu mu doğumunuz ☺️
Ayss01 Handenyildiz 38+2 de doğurdum aslında doktorum daha erken demişti ama. Devlete gidiyorum hastalığın yok diyordu özel e gidiyorum var diyordu artık kafayı yemiştim gerçekten de varmış bebeğimin kalp atışlarında çok sıkıntı oldu hemen ameliyata alindim özel de
Handenyildiz Ayss01 ilaç kullanmıyor muydun ben günle 6 tane içiyorum kaşıntım olduğu için karaciğer değerlerim de yüksek bugün 36+5 im ama peçetemde pıhtı şeklinde bi kan gördüm yarın doktora bi görüneceğim ne olacak bilmiyorum
Ozge Gizem260 doktorun muayenesi çarşıdaydı, hastane de yakındı doğuma yürüyerek gitmiştim. Bebek kanalda değildi, iki gün sonraya sezeryan ile doğum yapacaktım, acil sezeryan oldum.
Gurbetkusu_43 Ayss01 Maşallah Allah korumuş bebeni canım. Kolestaz çok ciddi bir hastalık nasıl olurda yok der anlamış değilim. Neyse ki kazasız belasız gelmiş yavrucak ☺️🥰