Ayda123 girayinannesi allah yardımcımız olsun ben genel anestezi olmuştum ilkinde şimdikinde belden yaptırıcam korkmuyorum çünkü öyle de böylede yaşıcaz iyi düşünelim iyi olsun canım ne diyim hayırlısıyla sağlıkla gelsin bebiş
mhmmddgc girayinannesi Salı günü büyük ihtimalle sezeryan olucam. Tek korkum ilk kızıma dokunamamıştım bile aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum
aysun_4816 Yahuuu iki gün önce spinal sezeryan oldum 🤭 On çocuğum da olsa aynı şekilde sezeryan olmayı isterdim. Sakin olun , sonrası ağrısı dikişler evet a sezeryan çok keyifliydi 💕 Bebisler için çiğ tavuk yenilir 🤭
mhmmddgc girayinannesi Yok ilkindede belden uyuşmuştu ama kızım direk yoğun bakıma gitti sadece uzaktan gördüm
Rabiaseher girayinannesi 3 gun once 2. Sezeryan oldum cnm korkulcak bisey yok bnce hissetmiyosun bile sadece ilacı sıkınca biraz yakiyo o kadar
TugbaTuhan girayinannesi bende ikinci sezeryan olucam haftaya nasipse ilkinde hiç bişey anlamadan sezeryana girdim şimdi çok stresliyim birde üstüne hemoroid oldum oturamıyorum bile ağzımın içinde yaralar çıktı napacgımı bilmiyorum hemoroid beni maf etti haftaya kadar geçer inşallah
girayinannesi TugbaTuhan bende ilkinde apar topar ameliyata alınınca ne olduğunu anlayamadım şimdi bildiğim şey olunca korkuyorum gel sarılalım 🥹🥹🥹
girayinannesi Princessmom ay birde ovar demi kız aklımdan çökmüş unutmuşum aiiyyyy hele işin bitince çıkarttıkları an ki acı ☹️ Öleyim bn ya
Night girayinannesi Arkadaşıma uyuştuktan sonra takmışlar sondayı siz de öyle isteyin ben daha önce taktırdım hiç bişey olmadı ufak bi yanma sadece bit şey yok
Bebisannesi55 girayinannesi belden iğneden korkacak bir şey yok anne olacaksak bebeğimize anestezik ilaç gitmemesi için belden olmamız lazım aksi bir durum yok ise anneler iğne vs. gibi ufak şeylerden korkmamalı bebekleri için fedakar olmalı