Fulyax merhaba 🌸 Eczaneye eşim gitmişti ben arabada bekledim. Eli boş gelince neden almadın dediğimde orda doktor vardı işte böyle böyle dedi kesinlikle kullanmasın tuzlu su ile açsın dedi, dedi. Bende neden dedim de zararlıymış hayatım bilmiyorum ki kendi aralarında konuştular eczacıyla pekte birşey anlamadım ama kendi kullanmamış kesinlikle de kullanmasın diyor dedi. Bilemiyorum işin özü nedir. Bu ay doktor değiştirdiğim için eski doktoruma sorma imkanım olmadı. Yeni doktorumla da 9 ekim’de Tanışacağız.