OzgeSyr_ Kızlar merhaba merak ediyorum hastanede doğumdan sonra aileler hemsirelere doktorlara flan neler yapıyor mesela tatlı mı alınır bebeğe getirene para verılıyor diye biliyorum ben önceden, cikolata mı alınır mesela bildiğiniz neler var 🫠
Princessmom OzgeSyr_ lokum çikolata tarzı ikramlık odada oluyor gelene ikram ediliyor bizde basks bişe yok bahşiş verme falan çok eskiden di ya ben şmdi hiç duymuyorum 😌
Tatli1dunya OzgeSyr_ Biz çikolata almıştık ikram için ama doktora falan ikram etmeyi unutmuşuz o telaşla😄
OzgeSyr_ Princessmom doğrudur aynen eskiden vardı oyle bişey konuya da cok uzağım sadece yapılması gereken bisey varsa adetten ziyade bilmek istedim😂
Princessmom OzgeSyr_ yok canm eskiden erkek olunca müjdeleyen getiren ebeye hemşireye flan bahşiş verilirmiş. Tabi ozamanlsr böyle ultrason yaygn olmadgndan insanlar doğumda cnsyet öğreniyorlar. Erkek sevdası var bide toplumumuzda eskiden dahs yaygındı ondsn erkek oluncs verilirmiş annem anlatırdı
Yerfistiklarininannesi OzgeSyr_ ben ilkte pandemiydi hiç gelen olmadi ama eşim dr ve hemsirelere tatli almıştı ikinciyi bi hafta knce dogum yaptim cikolata kolonya cay meyve suyu falan ikram ettik
OzgeSyr_ Yerfistiklarininannesi evet tatlı alınabilir bence de böyle hoş olur en azndan bıseyler ıkram etmek abartı olmadan
Damlademir Hemşirelere tatlı yaptırdık verdik odada hiç bişey yaptırmadım kapı süsü ve yastık ayrı olarak yaptırmışımtım onları bile kullanmadım poşette durdu baya gereksiz oluyormuş hatıra kaldı sadece onun için yaptırılabilir inanın o an gözünüz süs çikolata hediyelik görmüyor bebiş sağlıkla doğup yanınızdaysa en güzel hediye 🥰🥰🥰
OzgeSyr_ Damlademir oy ınsallah canım tabi ya kucağına alınca herseyı unutursun son 6 gün kızıma sarılmaya sağlıkla buyusunler🌺🫠
Damlademir OzgeSyr_ güzel haberlerini bekliyoruz inşallah sağlıkla alırsın kucağına rabbim herkese yaşatsın bambaşka duygular 🥰🥺🤗💗
LamiyaCetinkaya benim doğumum Azerbaycanda oldu, annem hemşirelere ve ebeye 20şer manat (200 TL) vermişti bir de kocaman pasta yaptırmıştı doktor ve hemşireler için 😅 vermezsek ayıp olur demişti annem, bana kalsa sadece pasta yeterdi
OzgeSyr_ LamiyaCetinkaya uhuu orda adetler daha ağır olabilir tabi biz burda o parayı versek batarız heralde 🤣
yigitinannesiiiii OzgeSyr_ ay o kadar doğum ücreti verip bide para verirsek şu devirde ohooo😂😂😂 ikramlık bişeyler olabilir tatlı vs😊
OzgeSyr_ yigitinannesiiiii ahahha doğru valla 🤣 ya zaten doktorlar mı getiriyor artık bebekleri tam bılmıyorum da o cok eskide kalmış bısey heralde muhtemelen 🤣
yigitinannesiiiii OzgeSyr_ ay ben şuan ne doktoru ne hemşireyi düşünüyorum aceba nasıl doğrucam bi sıkıntı yaşarmıyım diye düşünmekten inan bu durum hiç aklıma gelmemişti eşime söyleyim onun aklında bulunsun bi tatlı felan bişey alsın 😂😂
OzgeSyr_ yigitinannesiiiii benm 6 gunum kaldı haftaya salı geliyor kızım bende nasıl doğurcam dıyorum da catır cutur kesecekler 🤣🤣
Bebekgeliyoorr OzgeSyr_ Biz isimli çikolata yaptıracağız hastaneye gelen misafirlerimiz için. Hemşire ve ebeler için tatlı almayı düşünüyoruz. Para verme adeti kalmadı bence. Zaten doğuma dünya kadar para veriyoruz üzerine bir de buna çok gerek yok gibi. Onun yerine herkesin yiyeceği bir tatlı almak daha hoş olur 😊 Doktorum için ayrıca çok severek tükettiği bir kahve var ondan hediye almayı düşünüyorum 😊
OzgeSyr_ Bebekgeliyoorr aynen bence de isimli cikolata ben de yaptrdım onu goturcem bi de magnet yaptrdım on tane fln gotureym diyorum giren cıkana verirler cıkolata kolonya ile birlikte tatlı alırlar bir de yeter. Doktora da artık kontrole gittiğimde dusunuruz bısey