FadimanaZ2022 Arkadaşlar merak ettiğim bir konu var yardımcı olursanız sevinirim. Bu benim 2. Gebeliğim. (24+1) İlk gebelikte şeker çıkmıştı. (Doğumdan sonra geçiyor) Daha şeker yüklemesi yaptırmadım sizce risk nedir ? İlk gebelikte vardı ikincide de olur mu ?
Gul2020 Benim ilk gebeliğimde vardi simdi tekrar hamileyim 6 haftalık iken doktorum istedi ve gebelik şekerim olduğunu öğrendim 1 hafta diyet yaptım düşmedi şimdi inisilin başlandı bence doktor söyleyin yapsın