acargolge5 Yarın kontrolüm var bugün sabahtan bu yana ara ara sancılarım başladı umarım doğum en kısa zamanda okur artık🤲🫶🏻Uyku tutmuyor prensesimi görecem DİE bi an önce sabah olsun😄
Kahvesever acargolge5 Benim kurbandan beri sancım var ama açılmam yok, burada gösterilen son 19 gün hala sancılar ara sıra devam ediyor bakalım ne zaman gelecek😃 37 yi doldurmaya basladık.
acargolge5 Ebruvahitt evet cnm kzlar geç glyo bnm ılk kızım da 40₺4 de gelmıstı sanırım bu daha kırkı geçecek gbı ama inşallah yarın doktor gün verır de bi an önce doğumumu başlatır
Ebruvahitt acargolge5 gun verir derken suni sanciylami dogurtur ben iki oglumdada kendi sancımla dogurdum insallh kizimda kendi sancimla gelir 39+5iz suan
Hanifeakay acargolge5 Suni sancıyla doğum yaptınız mı hiç bana gün verdi de ama suan herhangi bi sancı falan yok 1 hafta kaldı verdiği güne
acargolge5 Smdı geldm hastaneden bebegın kilosu 2 buçukmuş :((( haftaya kadar doğar ddı ama kilosu az ddı
acargolge5 Bir silme açıklık cktı alttan muayene ne demek oluyor o ? Ikıncısı ebe haftaya doğar ddı doktor da on güne doğmasa suni verırız ddı sizce doğar mi gerçekten haftaya
acargolge5 Hanifeakay bana da bir hafta verdi suni sancı ile doğurmadım kızımı kendılıgınden kırkı gecınce gelmıstı ama bugün bir silme açıklık cktı sadece nstde hcbsy ckmadı ebe haftaya dogrursun ddı