hayallliiim Evet kızlar kimler 11 haftalık olduuuu ne durumdasınız geçtimi bulantılar aşermeler varmı biz tam 11+0 olduk 🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Eldgrn hayallliiim 10+1 olduk Allah’a şükür herşey yolunda gidiyor şuanda uykulu halsiz onun dışında kusma bulanti yok büyüyoruz yavaş yavaş 🥰
hayallliiim Eldgrn yaaaaaa ben gece 2 den beri acildeyim bana da dua edin bi anda lavaboya girince kan işedim özür dilerim kalp atışı var kanama alanı yok dediler test yaptılar indirekt coombs pozitif şu an tekrar gircem
Eldgrn hayallliiim canım çok geçmiş olsun rabbim sağ salim hastaneden çıkmayı nasip etsin ikinize de kaza bela vermesin göçlü dur Allah’ın izniyle herşey yolunda gidecek