seymanurer bende seninle aynı durumdaydım sadece benim 2 buçuk ay vardı dedikler hocalara gittim ilgi Güler yüz istedim hiçbirinde o samimiyeti bulamadım tam buldum dedim yanlış teşhis koydu boşuna para dökme tatlım devlette git bol bol da soru sor çekinme Allah’ın izniyle bi problem zaten şuana kadar çıkmadıysa kontrollerde de çıkmazsa doğumun hastanede bi şekilde gerçekleşir . Devletteki hemşire doktor daha tecrübeli güvenilir bana göre. 8 ay özele gitmiş biri olarak söylüyorum Malatya’nın özeller kötü