Sehnazs5 sezeryan mı normal mi ? Sezeryan doğum yaptım ve göbeğe takılan korse üstten baskı uyguladığı için dikişlerimi çok rahatsız etti. Ben de üstü göğüs altına gelen, altı diz kapağının üzerine gelen korseyle devam ettim. Dikişlerimin daha iyi olduğunu gördükten sonra göbek korseye geçtim.