Gozdenur canim gebeliğin ilk 3 ayı dolmadan aile hekiminin bilmesi gerekiyor. Zaten ilk evlendiğinde aramislardir, korunuyor musunuz, çocuk düşünüyor musun diye. Gebe kalınca da aile hekimine gitmen gerekiyor ası falan için. Benim aile hekimim ilk 3 aydan beri her ay tahlil ile değerlerime bakıyor. Demir ilacımı erkenden başladık mesela, kendi kadın dogumcuma da söyledim demire başladık diye. Ebe zaten her ay gittiğimde kilima bebeğin kalp atışlarına falan bakıyor, beni her ay başıma ne gelebilir ona gore bilgilendiriyor. Egee hamileliğini söylemezsen zaten aile hekimim ceza yiyor. Çünkü esas önce o sorumlu senden. Yanı hem kendin hem aile hekimin için gitmelisin