AspenKarmen Kuzum bende şuan ikinci bebeğime hamileyim ve 7 aylık olduk. İlk bebeğimi 2,5 aylıkken kaybettim ve 14 gün sonra doktora gittiğim de muayene etti ve beklemeyin dedi 1,5 ay sonra hamile kaldım şuan gün sayıyoruz ilk zamanlar onun acısını derinden yaşadım çok üzülüyordum eşim çok destekçim oldu ve atlattım. Şuan aklıma her geldiğinde mutlu bir şekilde hatırlıyorum bebeğimi kardeşini mucize gibi gönderdi bize vesile oldu diyorum ve İnan kendini iyi hissetmeye başlıyorsun. Şuan kızım olucak ismini Elisa koyucaz “cennet kapısında bekleyen melek” demek önceki kardeşi melek oldu ondan esinlendim ve istedim bu ismi beni çok rahatlatıyor ve inşallah sende ve hamile kalmak isteyen herkese Rabbim ikizler üçüzler nasip eder de musmutlu olursunuz 🙏🏻🌸