Eylem_3547 Almanyada öyle canım üstüne düşmüyorlar bebek düşüyorsa zaten sağlıksız gebelik gözüyle bakıyorlar umursamıyorlar. Ben ilk 4 haftalıkken gitmiştim doktora sonra 10. Haftada çağırdı tekrar düşün o arada ne kan ne başka bişey. Ama şuan düşük yapıyor olma ihtimalin yüksek