36+3 haftalıkken koltuktan kalktığımda kasığıma ve belime ağrı giriyordu geçiyordu yürüyünce veya hareket edince 3 gün böyle sürdü 36+6 haftada kontrole gittim çatı muayenesi oldum 1cm açılma vardı doktorum doğum başladı dedi 🤣 nst de sancı yok açılmam 3 cm oldu yatış ve doğum 👍🏻