İlk aylar çok zor geçti. Bulantı, kusma, kasık ağrıları, halsizlik, uyku, baş ağrısı falan derken baya yoruldum. Hiç bitmeyecek sandım ama bitti. İki ay çok iyiydim. Keyfim yerindeydi falan ama son birkaç haftadır unutkanlık, gebelik şekeri, geceleri ara ara mide bulantısı ve birkaç gündür de grip belası derken yine başa döndüm.
Süreç her ne kadar zor olsa da geçiyor. Yavaş veya hızlı, geçiyor. Şu son 99′u görmek bile yetti 😊 artık geri sayım net şekilde başladı. Kızımın sağlıkla doğduğu günü de görmek nasip olur inşallah 😊 hepimiz için hayırlısı..