Merhaba iyi geceler herkese
Bugün doktora gittim ve bebeğin suyunun biraz azaldığını söyledi dun gece de nişanım gelmişti Bugün de devam ediyor. Sorun olmaz dedi doktor ama 1 haftaya doğar gibi düşünüyorum dedi. Aranızda bebeğinin bu haftalarda suyu azalan var mı sonrasında ne zaman doğum oldu. Kızımda böyle olmamıştı o yüzden bilgim pek yok ve merak içindeyim.