Aynı durumu yaşadim bende bugün.36+5 suyun azaldıgını söyledi .bebegin kordonu cok uzunmuş birde yarın tekrar nst ye gircem.yakından takibe alcak 2 güne bir gtcem.bebegi de erken almak istemedi haftaya bugün gelseydin alırdım dedi.bu süreçte havuç suyu içmemi söyledi