Vivense’den uzak durun! Ben yatak odası takımımı alalı 1 sene olmadan yatağım kırıldı ve kullanıcı hatası diyip asla ilgilenmediler ta ki tüketici haklarına şikayet edene kadar.. Çekmeceleri elimde kalıyor gardrop deseniz her an düşecekmiş gibi! Bu kadar dandik mobilya asla görmedim! Bedava verseler sokağından geçmem ben..