Zeyna27 bizde 3.120 doğduk günde neredeyse 100 grm alıyor 20. Gündeyiz 4 kiloya ulaştık cok şükür
Eğer cok uyursa kendiniz uyarı yapın kaldırın 3 saati geçmesin açsın saati 🥰
Benim yaptığım günde her 2 saate (uyanıksa)bir emziriyorum uyuyunca 3 saate 1 emziriyorum
Gece 12de itibaren sabah 8e kdar 3 defa emziriyorum kendisi mızırdanıyor kalkıp emiyor
Gündüz de aynı şekilde her 2 saate bir naısl alıştırırsanız öyle gider ben uyandırdım sürekli başta emzirmek için ☺️
Sizde deneyin inşallah düzene girer 🤍