ayla__ Emine_phlvn07 kişiden kişiye değişiyor ben 13 haftalık iken öğrendim kimi 17 haftada çocuk kendini gösteriyor
15ysr11 2li testte erkeğe benziyo dediler sonra yine erkeğe benziyo dediler 15 haftalikti sanırım sonrasında henüz gitmedik ama bence erkek. Erkek olunca kıza dönmüyo 🙂 Sağlıkla gelsin 🤲🏻
Egemen_ozgur_annesi Ay benimki 14 haftalıkken kız dedi doktor hemde yüzde 80 kız dedi. Sonra 20.haftada detaylı ultrasona perinatologa gittik ve kesin erkek dediler 😂😂 yani bir ayın üzerinde kızım diye sevdiğim bıdığım yine erkekmiş 🥰 şimdi 27 haftalığız🤓