Tunali Arkadaşlar dörtlü tarama testi yapıldı ve sonuç 127,9 çıktı bu ne demek oluyor bilen var mı ? acaba bu yakın zaman da doktor randevum yok malesef 🙁
inci_230911 Hiçbir bilgim yok bnde yarın yaptırcam doktor direk dörtlü test için kan verdi banada sormadı yaptırcanmı yaptırmıcanmı diye.
Tunali inci_230911 aynı şekilde bana da sorulmadı bu şekilde bir test olacağını bilseydim yaptırmazdım
Hayat123456 Doktorunuz sonuç çıktığında iyi veya kötü birşey demedi mi acaba . Acilin kadın doğum bölümüne gidip sorabilirsiniz yoksa eğer acil bölümü sağlık ocağında sizinle ilgilenen ebe illaki vardır ona da sorabilirsiniz
Tunali Hayat123456 özel bir doktorum yok sağlık ocağında ki doktorum da kadın doğumcu görmesi lazım dedi açıkça ben anlamıyorum pek dedi
Dilossh Tunali dörtlü test oldugunu anladım ama bazı değeler var onlara bakılarak yorum yapılıyor mesela t21 , trisomy , yaş riski gibi