Azimeka Sanırım pozitifim daha Çıkmadı cok kötüyüm nefes alamıyorum gögsüm sıkısıyor bide bu ikinci oluşum 34 haftalıkta gebeyim var mı geçiren süreç nasıl ilerlerdi
Semrasular Azimeka ben bugün doğum için anestezi uzmanı ile görüşmeye gittim benden test istedi pozitif çıktı ve ben hasta bile değilim pazartesi günüde doğumum var 😓
Bilgekpn Azimeka bende 3 hafta önce geçirdim nefes darlığı çekmiştim şükür bi sorun olmadı 1 hafta sonra kan sonucum temiz çıktı bebekte de hiç bi sorun yoktu Allah a çok şükür sende hafif atlatırsın inşallah bol bol meyve tüketmeye çalış suyu ihmal etme
Novaa Azimeka Solunum sıkıntısı yaşıyorsanız evde mutlaka bir oksimetre bulundurup kandaki oksijen miktarını ölçün. Bir de tabii doktorunuzla görüşün ki size kan sulandırıcı iğne başlatabilir.
Mervekara53 Azimeka bende gecen hafta gecırdım çook fenaydım suan negatıfım ama hala düzelmiş değilim ve öksürükte var haftayada dogumum var ıns öksürüğüm dikişlerimi etkilemez 😢
Ilkannelikbu Azimeka 33.haftadayım şuan ben de izoleyim covid sebebiyle. Bol su bol meyve sağlıklı beslenme ve istirahat. Ateşinize dikkat edin doktorum bu yönde uyardı beni. He bir de 6 saatte 1 parol alabilirsin ama gerekmedikçe alma dedi
Ebruliiiiiii Azimeka çok geçmiş olsun canım bende geçen hafta geçirdim covid tavsiyem bol bol su iç ve bol meyve ye ateşin olursa parol ve ılık duş al bide doktorum bana çam kozalak macunu önerdi nefes darlığıma çok iyi geldi inşallah biran önce atlatırsın