AspenKarmen İyi akşamlar ben 5 gün önce kürtaj oldum 4 aylık. Üç gündür memelerim berbat durumda. 5 katı kadar şişti ve taş gibi oldular. Doktor bana bu konuda hiç bilgi vermedi. Bunun geçmesi için önerisi olan var mı iltihap olucak diye korkuyorum
mhmmddgc AspenKarmen İlaçlar var ama en güzel koca karı yöntemini söylüyorum kalıp sabunu 2ye bçlüp her iki göğsünde sıkıca bağla gider. Kardeşimin eşinde yaşadık ilaçla rahatlamadı bununnla rahatlamıştı.
Bortubocek Elle sağıp ,soğuk kompres yapabilirsiniz..aman mastit olmayın..makineyle sagarsaniz dahada çoğalır..youtube da elle sagma videolari var bakıp yapabilirsiniz