Mombabyyy benim ilk gebeliğim de 8. Haftamda bğtğn belirtilerim kasık ağrılarım, göğüs hassasiyetim ağrım birden geçmişti ki zaten ilkinde hiç ne bulantı ne kusma tiksinme hiç bişey hissetmedim başından beri sadece göğüs hassasiyeti yaşıyodum ertesi gün kanamam olmuştu doktora gittiğim de düşük başlamıştı ama zaten benim ki sağlıksız bir gebelikti bebek gelişmemişti kalp atışını ve bebeği görmemiştim o şekilde oldu, bunda göğüs hassasiyetim devam ediyor kasık ağrım var bazen de bulantı oluyor ama kusmam yok kalp atışını da duydum geçen hafta içimi gönlümü rahat tutmak istiyorum sonuçta her hamilelik bir değil