Boncukveannsi onlar çok iyi olabilirler ama çocuğunuz babaanne dede ismini taşımak zorunda değil ki. İleride size kızacağı bir konu olabilir. Ben babamın anneannesinin adını taşıyorum. Herkes rahmetle anar. Nur içinde yatsın çok iyi kadınmış ama ben bu ismi taşımak zorunda değildim. Eski zaman isimleriyse özellikle ilkokul çağında akran zorbalığına çok uğruyor çocuklar. Her nene dede ismi görünce bunları yazasım geliyor. Tabiki çocuk sizin, karar sizin. Sağlıkla gelsin inşallah.