Şeker yüklemesine ac gitmeniz lazım doktorunuz neyin kafasını yaşıyor🤦♀️ Tabikide ondan yüksek cıkmışdır nutella bide üstüne o şekerli iceceği icdiniz sonucta bence şeker yüklemesini tekrarlayın sabah erkenden gidin ama ac karna gidin yanınıza su alın suyu bile ac kan aldıkdan sonra en fazla yarım litre icebilirsin demişlerdi bana yükleme bitene kadar ve şekerli iceceğide 5-10dk icinde icmem lazımdı, bence şekeriniz yokdur