Merhaba arkadaşlar epeydir yazıyım diyordum bugüne kısmetmiş aslında normal olarak başlayan doğumum sezeryan ile sonuçlandı size kısaca anlatmak isterim.
22.07 de sabah 40 +3 de kontrol e gitmiştim doktorum artık bir belirti olmazsa pazartesi sabah suni sancı ile doğum yapıcaksın dedi ama bir gece öncesinde kendim o kadar çok hareket ettim ki ertesi sabah nst de sancım çıktı düzenli bir şekilde ebe alttan muayene etti ve 2 cm kadar açılma var dedi günüm de gelince yatış verdiler ve doğumhaneye girdim saat 9 30 da saat 2 ye kadar kendi sancımla ondan sonra suni sancı eşliğinde 5 30 a kadar bekledim ama bebeğim bir türlü doğum kanalına inmedi ebe muayene ediyor aşağı indirmeye çalışıyor o elini çekince hop geri yukarı çıkıyor bebeğim en son doktor poliklinik bitip doğumhaneye gelince ultrason la bakalım bir dedi ve baktı ki bebek iri ve doğum kanalına girmiyor mecbur sezeryan a alıcaz dedi bir kaç gün daha beklesen bile aynı olur deyince hemde bebek git gide kilo alıyor diye bizde kabul ettik belden uyuşturmalı sezeryan ile bebeğimi 5 dk içinde gördüm sesini duyunca o kadar rahatladım ki aklıma bile gelmedi sezeryan olduğum 20 dk ya kalmadan beni de odaya aldılar tabi bebeğim de yanımdaydı hemen emzirdim o yanımda olunca aklıma nasıl doğduğu bile gelmedi aslında bünye meselesi belki ama çok şükür 3 doğumumda da hemen ayağı kalktım zaten çok yatmayı seven biri değilimdir şimdi evdeyiz çok şükür ufak tefek ağrım oluyor tabi ama sonuçta bir bıçak yarası o kadar normaldir diyorum bir de pek yatma lüksüm yok evde de 2 çocuk olunca kısacası nasıl doğum yaparsanız yapın önemli olan bebeğin ve sizin nasıl olduğunuz gerisi bir şekilde hallolur Rabbim isteyenlere ve kavuşmaya gün sayanlara bir an önce kavuştursun inşallah biz şimdi evdeyiz oğlumla yanımda ve uyuyor herşeye değer tek şey evlattır bence