Kızlar Merhaba
Son adet tarihime göre 37+0 fakat bebeğimin kilosu 3800 boyu 51 ultrasona görede 39 haftalığım
Doktor suyumun fazla olduğunu söyledi
Böyle bir durumla karşılaşan var mı? Suyunun fazla olmasıyla ilgili
Bu konuda doktorunuz ne gibi önlem aldı
Bilgi verirseniz sevinirim🙏❤️