Sedam42 İyi düşünün ki iyi olsun, önceden her ihtimali veya problemi bilip ona göre temkinli davranmak ne kadar güzel bir şey aslında. Benim arkadaşımın bebeğinin kalbinde sorun çıkmıştı detaylıda, şükür ki erkenden öğrendiler de ona göre tedavi oldu bebiş doğum sonrası. Ne doktorlar zor durumda kalıyor ; ne de aileler panik yapıyor bilinince. Hayırlı güzel sonuçlar alırsınız umarım. Eskiden böyle imkanlar yoktu. Güzel düşünün güzel olsun. Ben özelde yaptırmıştım, hatta garanticiyim 2 kere yaptırdım, bir sorun çıkmadı çok şükür. Darısı başınıza. 🌸🙏🏼