TugbaTuhan Yasminxx kaçıncı haftada yapılıyor bilmiyorum ama gitmeden kantaron yağı yada bebek yağı ne varsa evinizde güzelce içine Dogru sürün ben ilkte sürmemiştim biraz acıdı ikinci kontrolde sürdüm hiç hissetmedim bile aklınızda bulunsun
mervesaridag Yasminxx ben ilk 38 de oldum doktorum kendimi kasmamamı ve nefes alıp vermemi söyledi saniyelik bişey daha önce alttan muayene olduysan aynı onun gibi kendini kasmadığın sürece hiçbir şey olmuyor🥰
mervesaridag Ayhkn 2 parmakla oldum ben 2 kere ama ilerleyen zamanlarda açılman olursa 4 le de yapabiliyorlarmış diye duydum
Ayhkn mervesaridag ohh rahatladım şuan canım çok sağol valla kayınvalidem 4 parmak dedi de 😁 dedim 4 sokarsa doğururum oracıkta🤣
suscarparimm Yasminxx Kendi sancınız başladığı zaman yapıyor çoğu doktor kimiside 38+5 den sonra yapıyor
Ozlemyeni Yasminxx acımiyo ya.iliskiye girerken canin aciyosa acir ama.iki parmagini sokup boyutuna bakiyo bebek kafasi gecer mi diye.kasacagin bi durum yok yani.bebek iyiyse 37 den sonra cagiriyo.10 saniye surmuyo