Aytnnn Tam 1 saatdir geçmesini bekliyorum belki yalançı sancıdır diye, kasılmalarım var karnımın altında ağırlık var ara sıra sanciyor oturyorum geçmiyor geziyorum geçmiyor yatıyorum geçmiyor
Asil_hatun Aytnnn bence doguruyorsun canm zamanla dahada siddetlenip sıklaşacak hastaneye gitmek için acele etme sıcak bir dus al eşyalarını hazirla yürü biraz evin içinde stres yapma ilk dogummu 😊
Duygunas Aytnnn belden kasığs düzenli sancı ise gerçek sancı olabilir norml doğum ise hiç oturma sancı gelince hareket et
Semra41 Aytnnn bnmde bırgun evvel oldu sabaha kadar uyuyamadım ne yaptıysam sabah olunca dayanamayıp hastaneye gıttık ama sancı vs çıkmadı
Zilanekinci1 Aytnnn bende 39+4 sancılarım bu saatlerde başlıyor sabah kontrole gittim ve açılmam yoktu
Zilanekinci1 Aytnnn bebek doğum kanalına yerleşiyor ondan dolayı sancılar olabiliyor ama tabi talip etmek lazım sancıların boyutunu
Tugba_23 Sancıların dksını tuttun mu ? 10 dk da mı 15 dk damı geliyor ? Yani düzenli değil düzensiz sancıysa yalancıdır ama düzenliyse yani 10 dk olup tekrar 10 olursa gerçektir .
Nunu19 Tugba_23 benim 5 dk da bir 1 saat boyunca gelmesine rağmen yalanciymis. Yeni bu teori de yalan oldu 😁
Aytnnn @Zilanekinci1 benimde sabah doktor kontrölüm var yalancı sancılar ola bilir diye bekliyorum, geçiyor ara sıra yine başlıyor
Tugba_23 Aytnnn evet canım anlaşılan ilk doğumun kıyamam sana :) bana özelden yaz sana destek olmak isterim eğer sende kabul edersen :)
Duygunas Aytnnn dkka tutun daha iyi olur bnce ben 3 gün yalancı sancı çektim gerçek sanıyordum değilmiş meğer