Zeynepdemirrr Kızlar merhaba. Bugün ilk doktor kontrolüne gittim ultrason bakıldı. Adetime göre 7 haftalık hamileyim ama doktor kese 5 haftalık görünüyor ve 15mm dedi bi tık daha büyük beklerdim dedi. Bebek görünmedi haftaya gel kalp atışlarını duymamız gerekiyor dedi. Vajinal progestran verdi 6. Haftada bebek görülür sana Sağlıklı veya sağlıksız diyemem dedi haftaya ultrason bakarız göremezsek vajinaldan bakarız ona göre konuşuruz dedi. Benimgibi bu durumu yaşayan varmı moralim çok bozuldu🥺
Esrauysal Zeynepdemirrr bebis ilk gittiğimde benim de görülmedi ya keşke boş ola bilir dış gebelik ola bilir dedi 7+4 Ken göre bildim bende geç döllenme olmuş bende
MerveEmre1508 Zeynepdemirrr 5 haftalık daha çok küçük canım susam tanesi kadar 6 7 8 de bile bebek kalp atışı duyan var endişe etme önce bebişi sonra kalp atışını görürsün güzel düşün güzel olsun
Annesininportakali53 Zeynepdemirrr gec dollenme olmuş olabilir olmamışsa bile gebelikte ultrasonda bir hafta önde veya geriden gelmesi durumu var normal tabi bu durum yani 5 haftalik gorunduyse bebegin icinde görünmemesi normal ben de 5 te keseyi gördüm bebek görünmüyordu progestan feln vermişti vajinalle görürüz aslında demişti ama ben gerek yok beklerim demiştim 6+4 te randevu aldım Bi gittim hem bebisi hem kalp atışını gördük yani üzülüp boşuna canını sıkma 5 haftalikken karından görünmesi zor zaten şükür şimdi 22 haftalik olduk. İçini ferah tut Rabbım hepimize sağlıkla kucaklarimiza almayı nasip etsin
Bebek-2023 Zeynepdemirrr benimde öyle oldu adetime 6 + 5 diye gittim gebeliğimi bebek gözükmedi 1 hafta sonra çağırdı o zaman da 7+5 olmalıyken 6+6 çıktı urtrasona göre bi kaç hafta sonra tekrar gittim o aradaki açığı kapatmış şuan günü güne 1 gün önde hatta normal yani bende çok korkmuştum 1 hafta sonraki randevu sanki hiç gelmeyecek zannettim
Mucizem1207 Ben 5 haftalıkken keseyi gördük ama daha küçük dedi kalp atışı bebek için 7 haftada gel dedi bekliyorum gidecem inşallah iyi haberler verir doktor baya stresli bu hamilelik
Zeynepdemirrr Mucizem1207 hemde çok stresli ya. Canım inşallah güzel haberler alırsın. Gittiğinde bizi de bilgilendirirsen çok seviniriz🥺❤️
Hadya İçini ferah tut canım,geç döllenmeyse eğer bebiş görünmemiştir belki de.Haftaya güzel haberler alacaksın eminim☺️benim 5.haftada kese göründü 6.haftada kalp atışını duydum,tüp bebek yöntemiyle hamile kaldım.Sen de iyi düşün iyi olsun.
Zeynepdemirrr Hadya ay inşallah öyledir ya doktor da geç döllenme olabilir dedi. Rabbim seninde kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️🥰
Zeynepdemirrr Esrauysal bende biraz geç gitmeyi düşünüyorum doktor 1 hafta dedi ama ben 2 hafta sonra gitmeyi düşünüyorum
Aksa- Esrauysal Esrauysal canım bende 5 haftalık gebeyim kese 3 cm ve bir haftadır büyüme yok doktor boş gebelik olacağını söyledi ama ben yinede ümitliyim geç döllenme vs olabilir diye kendime moral veriyorum
Lindam06 Tugba_23 bende 5 haftalıkken gördüm keseyi 6+1 de kalbını duydukk.. İnşaallah sende hemencecik duyarsın ♥️♥️♥️🤲🤲🤲
Zeynepdemirrr MerveEmre1508 çok stres yaptım ağladım ister istemez insan morali bozuluyor. Dua etmekten başka birşey gelmiyor elimden dualarınızı eksik etmeyin sizde lütfen. Allah razı olsun canım ❤️❤️🥰
Zeynepdemirrr Kese 5 haftalık adetime göre 7 haftalık olması normal mi peki . Ve doktorum bi tık daha büyük beklerdim dedi kese için
Nurluanne Zeynepdemirrr içini ferah tut benim de iki hafta geç döllenme olmuştu o yüzden ilk gittiğimde keseyi gördük sonraki gidişimde bebek oluşmuştu çok şükür 35. Haftayı bulduk. Bazen olabiliyormuş böyle benim uzun süre adet dönemiyle uyumsuz gitti haftam şimdilerde yakaladık haftamızı. İnşallah Allah gönlüne göre versin cnm içini ferah tut❣️
Zeynepdemirrr Annesininportakali53 rabbim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 😘inşallah dediğin gibidir ya🥰
Zeynepdemirrr Annesininportakali53 dün doktorum aradı yarın gel istersen 1 hafta beklemene gerek yok dedi ultrason da arıza olmuş olabilir dedi bugün gittim ve çok şükür bebeğimi gördüm 6 haftalıkmış kalp atışları daha ufak olduğu için duyamadım ama doktor kalp atışı atıyor dedi çok şükür 🥰🥰🥰☺️
dilara1908 Zeynepdemirrr Benim 5 haftalıkken kese bile görünmedi endişe etmeyin bir şey yoktur Allah’ın izniyle ☺️
Zeynepdemirrr Esrauysal bende 15 gün sonra gitmeyi düşünüyorum biraz geç olsun daha iyi belli olsun heyecandan nasıl sabredeceğim bilemiyorum☺️