tazeanne_ Kızlarrr ikinci hamileliğim 6+4 şuan ama bende sürekli Bi uyuma isteği Bi miskinlik eve süpürge tutasım gelmiyor. İlk kızımda böyle değildim üstüne çalışıyordum birde. Ne zaman geçer ki bu durumlar fikri olan varmı ☺️