Kizlar 3 Ay olucak 2 sinde doğum yapalı bu ay 19 u yada 20 si adet oldum fakat dün pembemsi leke geldi peçeteye bu sabahtan beri de kahverengi hafif parcali sekilde ve karnim acımaya başladı uyuşukluk normalde hala biraz uyuşuk ama aciyor agrim var doğum yapıp 2 3 ay sonra boylemolan var mı acaba ? Internetten baktim biraz gebelik diyo kanser diyo polip diyo bir sürü şey yazıyor