Zilanekinci1 42. haftada bile doğuran var, kendini korkutma eğer herhangi bir aksilik olursa zaten suni sancı veya sezeryan durumu olacak ama herşey yolundaysa sabret, inan 1 günde olup bitiyor insan şaşırıyor bugüne kadar hiçbir şey yoktu nasıl oldu diye