Kızlar sabh kahvaltımi güzel yapıyorum ama 3 den sonra faln ciddi bı iştahsızlık yaşıyorum. Sulu yemek falan zaten yiyemiyorum hiç. Kızım var ona yapıyorum ama ben yiyemiyorum içim almıyor. Anca tost börek dolma gibi şeyler yiyorum. Oda korkumdan yiyorum yoksa hiç canım istemiyor. Yani yemek videoları izliyorum canım çeksin diye o dereceyim. Zaten iştahım yoktu bide üstüne bayramdan sonra covid oldum hala poztifim evdeyim. Hem kovid hem gebelik yemezsem çok zor oluyor halsizlik çok oluyor. Bu iştahsızlıgi nasıl çözerim lütfen yardımmn