Sevlll eğer gen testi (trambofili panel) i yaptırmadıysan bir üniversite hastanesine git ve yaptır. Belki de kan pıhtılaşmasından dolayı bebek düşüyordur.
Benimde bir düşüğüm oldu üstüne hamile kaldım, doktor hemen testi istedi ve sonucunu dahi görmeden kan sulandırıcı iğneye başladı.
Eğer yumurtalıklarında rahminde bir problem yoksa (doktor tam olarak ne dedi bilmediğim için) testi yaptır önlemini al.
Gönlüne göre versin rabbim 🙏🏼