Bnde ayni durumdayım. İşe başladım 2. Gebeliğimi öğrendim farketmemisim bile bebek 2 aylık olmuş. Bı kızım var hemde 1.5 yaşında. 1 ay çok kötüydum mide bulantısı halszlik uyku bide üstüne tansiyon sorunu yaşıyordum. Ama 12. Haftada biter dedi doktorum gerçekten de öyle oldu bayram haftası geçti hepsi çok iyiydim gerçi şimdi de korona oldum yine evdeyim. Ama işi bırakmayı düşünmüyorum son ana kadar çalışacağım. Evde daha baygın oluyor insan. iş insanı diri tutuyor.