Badoss Şeker yuklemesini 25. Haftada yaptırdım keşke daha erken yaptirsaymisim. Kim bilir o zamana kadar nadiren yediğim pirinç, patates, hamburger nasıl etki etmiştir bebeğime çünkü şuan şekerim var ve mercimek çorbası bile çok yükseltiyor gerisini siz düşünün. Kilo alimim çok normaldi, bebeğimin suyu vs her şey yolundaydı. Bir de ben 50′ lik yaptırdım 181 çıktı sonucum sonra diyet yaptım birkaç gün ve açlık tokluk bakıldı kepekli sandviç yedim 190 çıktı tokluk düşünebiliyor musunuz aldığım glikoz bile bu kadar yukseltmemisti. Şuan sabahları 7 ünite insülin kullanıyorum ona ragmen bir dilim bile tam buğday ekmeği yersem 150 falan çıkıyor. İnsülin olmasa 200′ ü gorucem galiba. Benim ablamın ilk hamileliginde cikmadi ikinci ve üçüncü hamileliğinde çıktı şekeri. Lütfen şeker yuklemesini hafife almayın eğer şekeriniz varsa çok kötü sonuçları olabilir. Kan şekerinin anlık yukselisleri bebeğe giden oksijenin azalmasına sebep oluyormuş bunu dahiliye doktorum söylemişti. İlerde yaşayacağı hastalıklari hiç saymıyorum bile.