Aylynkk Haftanın içindeyim en net belirti ne oldu doğumun başladığını anladınız güzel anneler heyecan hatsafhada minik kizimla kavuşmama az kaldııı tam 36+1 haftanın icindeyiz
Ince_imral İki oğlumda 37+5 te doğdu canım belirti ikisinde de farklıydı ilkinde nişanım tamamen geldi kanama şeklinde ama ikincisi de hafif lekelenme oldu kahverengi ve ondan 2 gün sonra doğum oldu suyumu hastanede patlatmışlardı