Zibzib Kızlar merhaba 38.haftamda sezeryanla doğum yaptım ultrasondaki gibi çıkmadı 2660 gr doğdu şuan için pek memeyi ememiyo sanırım gücü yok hemşireler arada mama da ver beslensin dediler tavsiyeleriniz var mı bu konuda
Tugba_23 Zibzib cenesıne destek ver emerken mama çok çok zorakı olmadan verme bıboron kolayına gelırse meme çekmez .çık zorlarsa sağ kaşkla ver