Lamia200 Cok Sevgili Anneler ilk gebeliğim 19 hafta hamileyim bebek hareketleri devamlı mı olur yoksa arada mı yatınca sol tarafıma doğru pıt pıt hareket oluyor bir kaç dakkika duruyor sonra devam ediyor yani sorum su hareket devamlı mı olur yatınca yoksa günde 10-20 tekme mi olur çoğunlukla kasıkda oluyor bazen pıt pıt bazen de biraz daha kuvetli bana yardımcı olursanız sevinirim
Deletedmom434 Lamia200 daha düzenli ve devamlı hareket etmesi için erken bir haftadasın hareketleri ara ara olur ve bir kaç gün hissemediğinde olur 27-32 haftalar arası düzenli hissedersin
Aybukealtintas Lamia200 o haftalarda devamlı gün boyu olmuyor, bazen 1.2 gün hissedemediğiniz bile olabilir hissettiğinizde günde birkaç kez oluyor 🤗
Lamia200 Deletedmom434 kasık olduğu yerde pıt pıt hareketler hissediyorum mide harektleri mi bunlar bazen sağda oluyor bazen solda🙄
Deletedmom434 Lamia200 normal canım bebeğin pozisyonuna göre hissediyorsun Pıt pıtlar bebek hareketi bu arada @Denizliche
Denizliche Bende de birkaç gündür oluyor dediğin şekilde henüz çözemiyorum bağırsak hareketimi yoksa bebeğim mi diye sanırım anlamak için biraz daha zamanım var ,tecrübeli anneler yazar elbet
Lamia200 Deletedmom434 çok sağol canım benim içimi rahatlatın ayakdayken oturken hissetmiyorum bebek hareketlerini sadece uzanınca pit pit hissediyorum bebek mi mide hareket mi ayıt edemedim 😌 birde hıçkırık olunca kalp atışı gibi mi oluyor kaşık olduğu yer?
Denizliche Deletedmom434 19. Haftamdayim bende geçen gün eşim işten geldikten sonra hissettim ilk kez konuşuyorduk birden pitpitlar başladı 😁,babasının sesine tepki verdi sanırım
Deletedmom434 Lamia200 hayır canım hıçkırığını hissetmen için daha erken bir hafta ama😊 kalp atışı gibi gördüğün şeyler senin damar atımın
Lamia200 Deletedmom434 haftaya doktor randevum var 1 ayda bir gitiyim icin canim bebek nasıl merak ediyorum😌 kendi damarım atımda bebek iyi mi oluyor? Çünkü hamileyken hissediyorsun karnında biseyler olduğunu ve attını 🤷♀️
Lamia200 Denizliche 😍 çok güzel sen nerde hissediyorsun kasıklarında mı? Normal uzanınca mı yoksa oturken de hissediyormusun
Denizliche Lamia200 kasiklarimda genelde solda oluyor bazen de sağ da ,genelde otururken ya da tam oturmak üzereyken o gün de oturuyordum
SeymaYlmz 21.haftadayız çok şükür kızımın hareketlerini hissetmeye başladım minik minik vuruslarını bazen çok kuvvetli bazen hafif 😍😍