Kızlar gebelik şekeri olup ta doğum yapan herhangi bir sıkıntı geçiren varmı Gebelik şekerim çıktı hergün şeker ölçümü yapıyorum değerlerim normal çıkıyor böyle diyet le devam edeceğim gebeliğe ama doğum esnasında veya sonradan bi sıkıntı oluyor mu bebekte annede ?