EsEle 37+6 haftadayım aşırı bel ağrım var nst de ağrılarım çıktı ama doğuma dair bişey yok şu anda, altı gündür doğum yapackmış gibi bel ağrım var geçmek bilmiyor başına gelen var mı yürüyüşü falan geçtim sürekli yatıyorum
atlasannesiiii EsEle bende 37 deyim aynı sekildeyim bel ağrısından kalkamıyorum arada bir kasik ağrım oluyor ama bel ağrısı durmaksızın devam
EsEle Aynı durumdayız demek ki Allah yardımcımız olsun benim de öle kasık falan geçtim artık bel onu bastırıyor 2.gebeliğim ilkte hiç böle olmamıştım