tazebiranne_hg04 Piremsesannesi bilmiyorum canım sarılık olmasın diye annenin sütü genellikle gelmediği için ebeler mama aldırıyor yakınım geçen sene doğum yaptı ona da aldırmışlar mama
Piremsesannesi tazebiranne_hg04 bilemedim valla bende ama aslında hemen verilmemesi gerekiyor diye biliyorum kaka yaparsa doğacak kadar geliyordur felan diye biliyorum.
Seyma_nur1 Piremsesannesi gereksiz çok şey var 🙄 sezeryan doğum olacaksanız ideal ama normal doğumda pek hastanede kalınmıyo