Aquawoman dişimin çekilmesi lazım benimde, iltihap var. Bana da largopen verdi. Ama 3 ayımın dolmasını bekliyorum kullanmak için. :/ 1 hafta kullanıp dişimi öyle çektirecekmişim. kadin doğum doktorum da ilk 3 ay ve son 3 ay cerrahi müdahale önermiyoruz dedi. Bende o yüzden ilk 3 ayımın dolmasını bekliyorum. Sonra kullanacağım bakalım inşaAllah bebeklerimize bir zararı dokunmadan atlatırız..