damiiss Canım dün ayrıntılı ultrasona girdim ve o sırada kasığımda ağrı vardı doktora söyledim baktı herşey gayet normal dedi . Vücudun değişiyo karnın büyüyo derin geriliyo gayet normal ağrılarının sızılarının olması dedi . Kendini yordun mu dedi . Bi tık yorgundum sabah evden çıkmadan çekyat koltukları silmiştim onu söyledim . Bi risk bi tehlike yok ama mümkün olduğunca yaptığın herşeyi kendini yormadan yapmaya çalış dedi . Yine istersen doktoruna bi haber ver tabi nolur nolmaz .