sudamlasi tucaleyne sepet beşikler çok tatlı ama kullanılma süresi kısa. Burdan okuduğum kadarıyla en kullanışlı beşik park beşikler. Ben anne yanı aldım e bebekten safe side. ☺️
Meryem34 tucaleyne sepet düşünüyordum park beşik almaya karar verdim eğer kararım değişmez ise yada ikisini birden 😇
Nefesimm tucaleyne sepet besik en fazla 3 5 ay kullanilir bence onun yerine normal besik alip yanina anakucagi alabilirsiniz
Bskrt tucaleyne ikeanın park yatağından alıcam ahşap olandan, yatak odama koyucam ve civilde sepet tarzı bi beşik gördüm onu da almayı düşünüyorum. Hem anne yanı olarak hem de salona falan kolaylıkla taşıyabilirim https://www.civilim.com/bliss-merkur-besik-pembe https://m.ikea.com.tr/urun-katalogu/ikea-cocuk/0-2-yas/mobilya-urunleri/90362412/solgul-bebek-karyolasi.aspx
tucaleyne Nefesimm anladım sağolun bilgi verdiğiniz için şimdi ilk hamileliğim oldugu için ne iyidir ne değildir bilmiyorum o yüzden danışmak istedim boşyere para savurmak istemedim etrafa yazık günah
Bskrt Aras yeğenimde 6 ay kullanabildi tutup kalkmaya başlamıştı düşer diye korkup park yatağa geçirdik 8 ay yatması zor gerçektne
Aras Bskrt bende 6 7 ay yatırmayı düşünüyorum zaten daha sonra büyük beşiğinde yatıracam 3 ayda çok az yani 🤷🏻♀️
FikriyeKaragenYapc tucaleyne bende aylardır araştırılorum ama bir türlü karar veremedim sepet beşik şık güzel duruyor 6-7 ay kullanabiliyorsun. Anne yanıda anne yanında olması güvensverir rahat olur diyorlar. Park yatak gjrüntüsü hoş değil ama rahat oluyor duyolar bilmilorum karar veremedim.
pamuk_anne tucaleyne anne yani beşik sonrasında artık ne tercih ederseniz ister büyüyen ister park. Ama ne kadar kullanışlı olduğu iddia edilse de ben park besikleri bir türlü sevemiyorum.