Aysel95 Merhaba kızlar 8hafta 4gunluk hamileyim.hiç bişey yiyemiyorum iştahım hiç yok miydem ağrıyor.Beni korkutuyorlar bebek mahv olur büyüyemez falan.Çok korkuyorum yiyemiyorum bogazım kapalı sanki:(
sudamlasi Aysel95 gayette normal sen oturup 1kilo yemek yesen de bebek senden beslenmiyo şuan. Ağzını açıp yemek yemek için de beklemıyo. Folik asitini iç. Suyu da bol tüket süt meyve fln yine de yemeye çalış güçsüz kalma yeterli