emiray eve gidince ilk duşu bantlı al sonra çıkar at demişti bana. Çok önemli değil önemli olan dus sonrası kuru tutmak.
Sizin 10 gün olmuş zaten çoktan kapandı merak etmeyin su değmesi sıkıntı değil normalde de
Benim 2 gün kapalı kaldı toplamda zaten sizin baya uzunmuş açık olunca daha çabuk iyileşiyor